reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Frantisek Bumbala

Frantisek Bumbala

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som bezny clovek, kazde rano vstavajuci do prace. Viem sa aj rozculit viem sa aj tesit. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Koho chráni polícia SR?

Frantisek Bumbala

Koho chráni polícia SR?

Nedá mi nenapísať a nezareagovať na situáciu, ktorá sa odohrala večer 27.8. v Tescu na Zlatých pieskoch v Bratislave. Ako jeden z mnohých návštevníkov hudobného festivalu Uprising som po zverejnení výstrahy SHMU a následnom uzatvorení festivalového areálu, som areál opustil a čakal. Keď že čas ubiehal počasie sa stále zhoršovalo a usúdil som že je nebezpečné sa zdržiavať v Autocamppingu

  • 31. aug 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 294x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu